show chef

הכי מושחת שיש: 5 קינוחים מעולים לאנשים שאוהבים שוקולד!

אוהבי השוקולד וחובבי הקינוחים, הכינו את עצמכם למסע מעורר תיאבון אל עולם קינוחי השוקולד שישאיר לכם חשק לעוד. התכוננו לצאת להרפתקה מענגת מלאה במרקמים קטיפתיים, טעמים עשירים ומתיקות שאי אפשר לעמוד בפניה. אספנו בקפידה חמישה רעיונות לקינוחי שוקולד מענגים שמובטח שיספקו את האהבה שלכם למתוק. ממוס שוקולד שמימי ועד עוגות לבה שוקולד מושחתות, הקינוחים האלה הם חגיגה של שוקולד. אז קחו את הסינר שלכם, אספו את המרכיבים ובואו נצלול לעולם של קינוחי שוקולד שייקחו את הכישורים הקולינריים שלכם לגבהים חדשים.

  1. מוס שוקולד

הקינוח הקלאסי הזה הוא קל להכנה ודורש רק קומץ מרכיבים. כדי ליצור מוס שוקולד עשיר ומפנק תצטרכו שוקולד מריר, ביצים, סוכר וקורט מלח. ממיסים את השוקולד, טורפים פנימה את החלמונים ומקפלים פנימה את החלבונים המוקצפים לקבלת מרקם קליל ואוורירי. מצננים אותו לכמה שעות, וזהו! יש לכם מוס שוקולד מענג. סוגי שוקולד שתוכלו להשתמש בהם הם שוקולד חלב, לבן ומריר. לתוספת אלגנטיות, קשטו אותו עם קצפת וכמה שבבי שוקולד.

  • השתמשו בשוקולד מריר איכותי לקבלת הטעם הטוב ביותר.
  • יש להיזהר בעת המסת השוקולד כדי למנוע שריפה שלו.
  • הפרידו את הביצים בזהירות, וודאו שלא יתערבבו החלמונים החלבונים.
  1. עוגת לבה שוקולד מושחתת

מעטים הקינוחים שיכולים להשתוות לטעם המיוחד של עוגת לבה חמימה, ובשמה הנוסף פונדנט שוקולד. כשחותכים את העוגה הזאת, נהר של שוקולד מותך זורם החוצה ויוצר תחושת טעם שאין כדוגמתה. הכנת הפינוק המפנק הזה היא פשוטה באופן מפתיע. תזדקקו לחמאה, שוקולד מריר, ביצים, סוכר, קמח וקורט מלח. ממיסים את השוקולד והחמאה יחד, טורפים פנימה את הביצים והסוכר, מקפלים פנימה את הקמח ואופים רק עד שהקצוות מתייצבים בעוד שהמרכז נשאר מותך להפליא. הגישו אותו עם כדור גלידת וניל לקבלת הניגודיות המושלמת.

  • הקפידו לא לאפות יתר על המידה את עוגות הלבה, שכן המרכז המותך הוא מה שהופך את הקינוח הזה למיוחד.
  • משמנים היטב את התבנית כדי להבטיח שהעוגה תשתחרר בקלות.
  • הגישו את עוגת הלבה באופן מיידי לאחר אפייה.

 

 

  1. בראוניז שוקולד קלאסיים

אף רשימת קינוחים שוקולד אינה שלמה בלי הקלאסיקה האהובה: בראוניז שוקולד. ריבועי שוקולד עשירים ופאדג'יים אלה משמחים ומגוונים להפליא. ניתן להוסיף אגוזים, שוקולד צ'יפס או אפילו קפה לטעם נוסף. כדי להכין את הבראוניז המושלמים תצטרכו חמאה, סוכר, ביצים, אבקת קקאו, קמח וקורטוב מלח. פשוט מערבבים את המרכיבים יחד, יוצקים את הבלילה לתבנית אפייה ואופים עד שהקצוות מתייצבים והמרכז מעט דביק. התוצאה? בראוניז טעימים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

  • השתמשו באבקת קקאו לא ממותקת לקבלת טעם שוקולד עז.
  • אין לערבב יתר על המידה את הבלילה.
  • תנו לבראוניז להתקרר לחלוטין לפני החיתוך לקבלת ריבועים מסודרים.
  1. עוגת גבינה שוקולד

שלבו שני קינוחים שמימיים – שוקולד ועוגת גבינה – ותקבלו פינוק טעים להפליא. עוגת גבינה שוקולד מתהדרת במרקם חלק וקטיפתי ובטעם עשיר ומפנק שקשה לעמוד בפניו. כדי ליצור את יצירת המופת הזו, תזדקקו לגבינת שמנת, סוכר, ביצים, אבקת קקאו ושוקולד מומס. מערבבים את גבינת השמנת, הסוכר ואבקת הקקאו עד לקבלת מרקם חלק, מוסיפים את הביצים ומקפלים פנימה את השוקולד המומס. יוצקים את התערובת על הקלתית ואופים אותה עד שהיא מתייצבת. קשטו בזילוף של שוקולד מומס או אבקת קקאו לגימור אלגנטי.

  • השתמשו בתבנית עם מים בזמן האפייה כדי למנוע סדקים על פני עוגת הגבינה.
  • תנו לעוגת הגבינה להתקרר בתנור כשהדלת מעט פתוחה כדי למנוע שינויי טמפרטורה דרסטיים.
  • צננו היטב את עוגת הגבינה לפני ההגשה כדי להעצים את הטעם והמרקם.
  1. תותים טבולים בשוקולד

לקינוח שוקולד קליל יותר אך טעים לא פחות, שקלו להתפנק עם תותים טבולים בשוקולד. פינוק אלגנטי זה מושלם לאירועים רומנטיים או כתוספת מענגת לכל קינוח אחר. כדי ליצור את הקינוח הפשוט אך ממכר הזה, כל מה שצריך זה תותים בשלים ושוקולד מומס. טובלים את התותים בשוקולד המומס, מניחים לעודפים לטפטף, ומניחים אותם על מגש מרופד בנייר אפייה. מצננים אותם עד שהשוקולד מתייצב, ותקבלו קינוח מרענן ומתוק.

  • השתמשו בתותים טריים ובשלים לקבלת הטעם הטוב ביותר.
  • המיסו את השוקולד בעדינות כדי למנוע שריפה שלו.
  • התנסו בסוגים שונים של שוקולד שתוכלו להשתמש בהם, כגון שוקולד לבן או שוקולד חלב, כדי להוסיף גיוון לתותים טבולים בשוקולד שלכם.

לסיכום

אנו מקווים שקיבלתם השראה לבדוק את תחום קינוחי השוקולד וליצור יצירות מופת מתוקות משלכם. בין אם תבחרו להתפנק עם מוס שוקולד, להתענג על עוגת לבה שוקולד או ליהנות מבראוניז שוקולד, קינוחים אלה בטוח יביאו אושר וסיפוק. ואל תשכחו את הפשטות המענגת של תותים טבולים בשוקולד, אופציה מרעננת שלא מפסיקה להרשים. אבל זכרו, חמשת הרעיונות האלה הם רק ההתחלה. עולם קינוחי השוקולד הוא עצום ומלא באינסוף אפשרויות. אז אל תהססו להתנסות, לנסות טעמים חדשים, ולתת לדמיון שלכם להשתולל.

נגישות
גלילה לראש העמוד